alla hjärtans dag

är det i dag och jag är glad förde fina pussar (snoriga dock från Albin) och kramar jag fått idag♥
Fick även fina rosor av min älskling idag♥
Så härligt med färska blommor i huset där det inte står- "vi tänker på er"- eller" beklagar"....
En helt oromantisk middag med barnens val-korv stroganoff...
Fick iaf duka lite fint;)
 
Barnen fick gelehjärtan av mormor, choklad kom Antons flickvän med och jag köpte lite lego till pojkarna...
 
Vi avslutade kvällen med fika hos farfar:)
Är ju en dag då kanske känns lite extra att ha ett brustet hjärta...
 
 
Imorgon är det min dag, min VAB dag och en dag utan blommor från svärmor....Hoppas hon tittade ner i tisdags och såg alla fina blommor då...♥
 
 
 
 

Kommentera Mera

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0