Det där med kompisar

till Anton som ringer och vill leka tycker jag är jättesvårt!! 
Oftast är det inga problem och det går super ,,,,,,men när en och samma ringer o ringer och alltid ska vara här!!??? Igår sa jag att de kunde ju träffas på pulka backen;) Nej jag vill leka hemma hos Er!!!   Ehhhh....??  Dock sa pojken hejdå och la på ..
Hade ju varit roligt om han ngn gång sagt vill Anton komma hit o leka med mig!!
 
Min tanke är då att föräldrarna vill bli av med sina barn en stund- men barnens kompisar är mer än välkomna hit, men ngn jävla dagisverksamhet det bedrivs inte här!!
 
 
Mest synd om pojken som får sitta o ringa....för Anton hade roligt på pulkabacken:)
 
Idag har vi vabbat då Anton hade ont i halsen....Men bättre nu:)

Kommentera Mera
Postat av: jenny

Jag håller med dig,det är så tråkigt när dom bara ska leka på ena hållet..det är viktigt att alla barn får umgås i olika miljöer.

2013-02-04 @ 19:33:22
Postat av: Emma

Håller med. Har ju inte jättemycket erfarenhet av det där än, men har varit med om typ samma sak.

2013-02-05 @ 20:39:06
URL: http://www.emmaslantligaliv.se

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0