Vakna på fel sida idag!!

Ja för idag har mycket gått fel- inte allt men lite!!
 
Att vakna kl  0710 av en mutterknackare hos grannen är fan inte ok!! För det lät som om han skruva intill min säng :( 
Hade han bara skruvat i de j**** skruvarna direkt- nej ett drag - prata-ett drag- drag= Piss off!!
 
Kul är också att efter jag talat om detta för snickaren så va han tyst till 11 och jobba inte på hela em.....
 
I semestertider kan man iaf snickra med en vanlig skruvdragare innan 8! - lite respekt kan man iaf visa med en vanlig skruvdragare :)
 
BITCH va jag i morse-jajamän
 
 
 
 
Anton gjorde även en rejäl vurpa i trädgården i dag på 4-hjulingen :(
Fy tusan va rädd jag blev och arg på min sambo-då det var hans fel att Anton fick motorcykeln över sig.....
 
Men inga brutna ben tack o lov!!! Bara skrubbsår o mörbultad....
 
imorgon är en annan dag - förhoppningsvis MYCKET bättre :)
 
 
 
 

Kommentera Mera

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0