Nya Katthult!!!

 Nybyggda Katthult hade premiär 16/6 och var så mycket större o finare än gamla!!
Kan bara säga WOW -vilken förbättring :)
 
Vi såg när Emil fastna i soppskålen
och hur han hissa upp Ida i flaggstången...
Mycket sång och dans av duktiga skådespelare!!!
 Jag fick både rysningar och tårar när lilla Ida sjöng ;)
Bakom Katthult har de byggt en stor lada som är gjord för lek:)
J har studiebesök....;) Barnen likaså...
i Snickeboa ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera Mera
Postat av: Carolina

Det ser verkligen så mycket finare ut än det varit innan när jag varit där :-)

2013-06-26 @ 10:02:22
URL: http://carolina1979.se
Postat av: angelica

åh vad fint! jag har en kompis som jobbar där, så nu måste jag nog åka dit! :)

Svar: Tycker jag absolut du ska göra!! :)
Madde

2013-06-26 @ 14:33:58
URL: http://anglicatt.blogg.se

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0