Helgen som gick....

Vilken helg:) Underbart väder ¤
 Och då åker jag på loppis inomhus halva lördagen för att sen gå in i en biosalong för att sen komma hem när det var mörkt... (puh lång mening)
 
I fredags åt vi pulled pork som stått i ugnen halva dagen -GOTT!!
  
Jag gjorde receptet som fanns i senaste Buffè.
Perfekt då man kan pilla bort lite fet när man drar i sönder köttet (karre)
Mycket gott kött som smälter i munnen!!
 
 
Serverade det med Low carb tortilla bröd (jättegoda), sallad och avokadosås!! Mums och gott med omväxling till fredagstacosen!!
 
 
Filmen FLYGPLAN såg vi på bion och den var bra :) Mysigt att gå hela familjen tillsammans ♥
Albin gillade filmen, dock inte 3D glasögonen... och lite rastlös sista 25 minuterna...
 
 
Mer om helgen kommer imorgon!!
 
Gonatt!
 

Kommentera Mera
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Hallå där! Ville bara tipsa om en tävling på min blogg som jag precis har startat upp i samarbete med Gömda Juveler Fashion där du kan vinna ett par riktigt läckra leggings! Enkla regler som vanligt! :)

Länk till tävlingen: http://babustylee.webblogg.se/2013/october/vinn-ett-par-lackra-leggings-hos-gomda-juveler-fashion.html#comment

2013-10-01 @ 14:05:59
URL: http://babustylee.webblogg.se

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0