Underbaraste fredagen ever!!

Bäbismys med fina frissan och alla busarna♥
 
Mys med födelsedagsflickan i eftermiddags♥
 
Ett underbart samtal- Så glad så tårarna rinner över beskedet och vilka fina rekommendationer jag fått :) :)
 
Väntat länge och nog första gången på länge jag verkligen velat ha ett jobb så in i....
 
OCH DET ÄR MITT, BARA MITT!!!
 
LYCKLIG just nu och går på moln här hemma :)
 
 
Var kommer jag hålla hemligt tills kontraktet är skrivet ;)

Kommentera Mera
Postat av: Manilla

❤❤❤ wiiiiiiiii!!! Tack för besöket o fin present! Härligt också med glädje tårar på födelsedagen!!!

2014-02-21 @ 19:27:15
Postat av: Rebecca

Grattis till jobbet! Vad spännande =)

2014-02-21 @ 22:16:46

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0