Bilder från helgen

 
'
Kl 07,15 kom 8 åringen in och frågade och väkte föräldrarna med frågan-När kommer Ni med paketen ????Jag har ju vatt vaken en halvtimme!!  Sjusovaren Anton har tydligen blivit en morgonpigg 8 åring;)
 
Underbart kalasväder!! 
 
jag o min älskade Anton!!
Farfar kom med paketet Big size som var det enda han sakna från oss..'
Fina blommor till mig :)
Himmagjorda smörgåstårtor!!
Test av bilen där var i den stora paketen!!
Fika
Den goda tårtan från Boulevard med handbollsspelaren på!!
 
PÅ kvällen kom farfar o Göran för kvällsmat och lyckan var stor för 8 åringen när de sköt raketer!!
 
 TACK FÖR ALLA FINA PRESENTER!!
 
 
 

Kommentera Mera

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0