de måste va rekord

att jag är FÄRDIG med julklapparna den 12 december!!! Så skönt och underbart att inte behöva känna stress över dem!
Vi tog en tur till Väla idag jag o sambon, Anton var hos mormor och lekte med kusinerna. Vilket va tur för fy f*n va folk där va...Jobbigt, de va varmt och ett enormt sorl och människor överallt, men jag stod ut... blev ju ändå lite egen shopping oxå;) En ny sjal, galgar till hallen och 6 kaffemuggar (måste provdrickas innan fler kommer hit).

Igår va jag ledig= så skönt! Anton hade lucia på förskolan, men blyg som han är stod han mest och sura...suck.. Han har dock inte varit sig själv dessa 10 dagar han gått på penicillin, varit mycket tjafs och trots :(

Sen blev det städ och tvättning, ett tråkigt måste men skönt när det är klart!
På kvällen var jag och en vän på Lintåtten för lite visning av partyfrisyrer & smycken, vin och mingel. trevligt!
sen bar det hem till Tvn och IDOl finalen. 

Nu ska titta på film och mysa och bara njuta av att julklapparna är klara! ♥m.

Kommentera Mera

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0