Lör-sön

Checka in på Bäckaskogs slott vid tre och började med kaffe och underbara kanelsnäckor, mm godaste jag ätit. Tog en promenad runt slottet, vilken underbar miljö, vill oxå bo så... fortsatte med lite drinkar på rummet innan det var dax för julbordet.
Wow vilka salar o rum det finns där! Helt såld på miljön med ljuskronorna och tapeterna. Vet var jag ska ha mitt bröllop iallafall!;)

Maten var god, inte för att jag är någon viltfantast, men vilket gottebord där fanns ☺. Somnade gott och sov ännu godare utan några spöken som väckte mig...

Härlig hotellfrukost på söndagsmorgonen för alla, men för vissa smakade det inte;) Hemma igen hos Anton vid 12 och det var skönt för jag saknar alltid honom när man är borta.


På eftermiddagen blev det tomteparad och julskyltning, trevligt men hoppas på en förbättring till nästa år....


♥m.


Kommentera Mera
Postat av: Kajsa

Ha ha nu har jag också hittat dig. Hoppas att Anton mår bättre. Trevlig helg



Kram Kajsa

2009-12-05 @ 19:50:02

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0