så va julen över för denna gång....

och nu ska allting plockas undan- kläderna ska i byrån, lådorna till alla leksakerna ska plockas undan, fullt med rester i kylen och sopberget bara växer....:(
De roliga är ju att man har mycket nytt att leka med, dricka och ha på sig;) Kaffemaskinen går varm här hemma:)
För att inte tala om alla leksaker och filmer:)

Lite godbitar från årets julklappar:

Denna fina fick jag av mina små prinsar♥

Lite mindre än min golvkandelaber men underbar! Kommer antingen att stå i sovrummet eller i badrummet:)

Albin goes retro:

Lite leksaker fick han oxå:


Anton ska ju bli rockstjärna så då behöver man:

Men det ska han bara göra på fritiden, för när han blir stor ska han köra grävmaskin!! För allt med fyra hjul är bara bäst:)
Han fullkomligt vrålade på lillejulafton över en:

PISSETUNNA!! ;)


Grattis till kusin Sofia som fyller 10 år idag:D HURRA!! Firade henne lite igår. Idag har hon varit här och fått håret lockat då hon skulle ha party!

På julafton har jag aldrig sett sådan lycka som när hon öppnade en klapp som började ringa, tårarna nästan rann över den 1:a mobiltelefonen:)


M

Kommentera Mera
Postat av: Kajsa

Vilka fina och bra julklappar.

Sin första mobil kommer alla ihåg.

Manilla va mé mig och fixade min. Nedre plan på Domus, tror det va 1999 eller 2000. Jag va så sen med mobil, va väldigt anti denna tekniska pryl!!!

Nu klarar jag mig inte utan den

2010-12-28 @ 13:14:01
URL: http://parlugglan.blogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0