Fredagskul!!

Ibland när jag duschar, tvättar jag kroppen med det sista hårshampot...
I dag läste jag på flaskan:"För extra volym och mer fyllnad"...
Shit!!! - Inte konstigt man har problem att kontrollera vikten!!!!
Diskmedel härnäst.
Där står det:"Tar bort även det svåraste fettet "



En gynekolog ville byta yrke och gick till arbetsförmedlingenoch fick jobb som målare.
Efter en månad kom målarbasen till arbetsförmedlingen och frågade om de hade några fler gynekologer som ville ha arbete.
- Varför just en gynekolog?...
- Jo, förra veckan så skulle en kvinna tapetsera om hallen, men hon var inte hemma,... tror du inte att den jäveln tapetserade om hallen genom postlådan!!





När tänker männen som bäst....?

Efter många år av forskning så har man äntligen kommit fram till hur det egentligen ligger till.
Alla resultat visar på att männen tänker absolut som bäst när dom har samlag.
Hur kommer det sig då undrar man?
...
.........Enkelt, då är ju kabeln kopplad till huvuddatorn!!!




Ha ha ha :) Något får jag ju roa mig med när alkohol och förlossning saknas....
Hoppas att Ni får en bra helg!!

Nu blir det fredagsmys i badkaret:) efter en god middag lagad av min älskling♥

M

Kommentera Mera

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0