Albins rum

Idag bjuder jag på bilder från Albins rum:) lillkillen som spenderade natten hos mormor♥




Fattas en hylla, leksaksbackar, matta mm.. Men tycker att han fått ett fint rum ändå!!


Natten gick bra:) Lite svårt att somna... men till slut så, och då sov han till 08.00-helt ok!!

Övning för Albin och njutning för hans föräldrar att äta, skratta och dricka ett glas utan honom!!

Känner faktiskt inte mig som en elak förälder, utan kan tycka att vi förtjänade det-1:a gången på 11 månader!!!

Lovar mig själv att det ska bli oftare...Albins föräldrar behöver det!!! Barnvakt någon??!!?;)

Kommentera Mera
Postat av: Emelie

det har ni verkligen förtjänat. Det är krävande att vara förälder(vet jag nu...) så det måste varit härligt!

Gud vad du har varit ambitiös och grejat på hans rum sedan jag var hos er!

Kramar!

2011-08-14 @ 12:50:01
Postat av: Pia

Underbart härligt rum!

2011-08-14 @ 13:06:05
Postat av: Milliez - Blivande fyrbarnsmamma

haha nä, det blev några tårar där :)

Tack så mycket. Sånt är ju perfekt nu till dagis och allt :)

kram

2011-08-15 @ 10:34:06
URL: http://milliez.nu

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0