Glasögon, brillor, glajjor...

På tal om att se ut...
Härromdan tävlade jag om ett par glasögon på Lensway mest på skoj!! Men som den turkärring jag är så vann jag jue;)

Man får välja en båge för 600:- Och väljer man en över det beloppet så får man betala mellanskillnaden:)

Så här ser jag ut idag!!


En svart markant båge.. som funkar fortfarande då jag ej försämrat min syn enl optikern, (kollade idag)
Har ju även en lite nättare båge i färg, som jag inte använder så ofta..

Jättesvårt att sitta på nätet och kolla....



Fastnade för denna bågen från Escada. Nr 1




Detta är provbilden från Lensway.


En annan båge från FACE Stockholm.Nr 2


Ser guldig ut men är silver.




Nr 3 från B.Lang







Vilka tycker Ni????

Kommentera Mera
Postat av: Manilla

Turkäring va de jag! ;) Jag tycker 1:an eller 3:an! kram kram

2011-10-21 @ 07:52:41
Postat av: caroline

dom svarta ;) fin bild på dej

2011-10-21 @ 22:18:35

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0