Helgerna går alldeles för fort...

jag hinner inte med allt jag vill göra. Tycker man skulle vara ledig 5 dagar och jobba 2, självklart med samma lön....
Men helgen har bjudit på mycket gott iallafall, delar av mitt hus har blivit putsat,härligt!! Skönt att slippa ha det vitt med blåa prickar;) En stor sten föll när det blev klart, resten tar vi till våren...
hade även besök av en vän och hans son igår-alldeles för längesedan vi sågs-trevligt va det iallafall
På kvällen var det soffan som hägrade stort och tillsammans med Kurt Wallander(Läckan) blev det bra.


min lille murare♥mina andra murare! 







Idag har vi lagat kalkon med tillbehör och äppelpaj. Muraren med familj kom på middag. Mycket lyckat och gott!!

Nej nu ska jag nog förbereda lite kläder inför veckan-mycket på gång...
Mån-frissan
Tis-Utvecklingssamtal på dagis+Me&I
Ons-fixa naglarna
Tors-Julaktivitet med jobbet
ja mycket trevlig vecka alltså och som avlutas på bästa sätt:
Fre-SEMESTER!!
Lör-Sön-Julbord med övernattning på Bäckaskogs Slott!

♥m.


Kommentera Mera

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0