Påskafton...

skulle börja med ägg och sill till frukost men då jag körde lastbil på toaletten innan frukost, så tappade jag aptiten..., blev inte så sugen på ägg trots att de var så fina!?;)




En tur till skogen med picknick blev det. Tittade på lammen, körde motorcykel och bara njöt av tillvaron i vår soliga lilla glänta:)


Lilla Lambi.

Och aptiten kom...


På kvällen var vi bortbjudna men då värdinnan låg däckad i feber så blev det inställt, tråkigt..
Men all friskluft gjorde att jag sov två timmar på soffan ist;) skönt.

Idag ska vi köra till Karlskrona och fira äldsta syskonbarnet som fylller 20år.Grattis Jonas!!

Sambon får stanna hemma och snickra på ett av de viktigaste rummen -min stora garderob:)

♥m.


Kommentera Mera

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0