20 dagar kvar...

eller mer eller mindre...Ingen som vet och ovissheten är jobbig.

Tittade på Livet på BB igår och det var både skrämmande och spännande.

Talade om för sambon att den kommande förlossningen, är väl inget för honom som varit med om Antons kejsarsnitt.
Men även förlöst kor och får några gånger. -Jo för risken att korna ber mig fara åt helvete är ganska liten!!

Undrar hur han tänker då??
Lite lustgas oxå, så lär det nog komma både de ena och andra ur min mun;)Hi hi


Nu ska jag slappa i soffan och titta på Ernst.


Min mini Ernst ♥.

♥m.



Kommentera Mera
Postat av: Anna

Ja trodde jag skulle bli lite elak av lustgasen men det var tvärt om - jag försvann i min dimma - Daniel fick sluddriga "jag älskar dig" när han la kudden mellan knäna eller servade mig vatten haha.

Och när det var dags för Måns så var det likadant, jag "försvann" (härlig fylla haha) hörde Daniel o BM diskutera men kunde inte pratat med dem, fick verkligen koncentrerar mig på att få fram orden... dock piggnade jag till när huvudet var på väg ut....

Lustgas är hääääärligt ;o)

2010-08-21 @ 11:41:40
URL: http://enrallybrudsbekannelser.webblogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0