Baka baka liten kaka..

Häromdan när vi var hos barnens gammelfarmor så pratade vi om att Anton favoritkaka är vaniljhjärtan och att jag letat efter sådana formar och VIPS så plocka hon fram några oanvända från skåpet hmm hamster...

så dagens bakning har gått i kärlekens tecken♥


Både kärleksmums och vaniljhjärtan blev det idag!! Mums!

God fika till handbollen, där de svenska killarna tyvärr inte räckte riktigt till...Synd hade varit roligt för dem att få ett brons på hemmaplan...



Kommentera Mera
Postat av: Kajsa

Åhh vaniljhjärtan är gott. Jag har såna formar men har alltid fått för mig att de är svåra att göra. Kanske ska prova nu till Alla hjärtans dag.

Hälsa Jocke och tacka för skjutsen!



Kram

2011-01-31 @ 13:01:32
URL: http://parlugglan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh så mumsigt!

Tur jag inte har sådana formar - verkar farligt.

Kram Kram!

2011-01-31 @ 13:55:03
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0