Albin i sandlådan

I helgen har det byggts en ny sandlåda och 2 plateringslådor på vår gräsmatta!!

Självklart skulle Albin få prova sandlådan idag:)


Självklart får mamma ett jätteleende när hon plockar fram kameran:)



Sand mellan fingrarna och i handen...hmm konstig känsla


roligt det här med sandlåda:) ganska gott oxå...


Men mamma nu har jag sand överallt....munnen, ögat, håret, öron mm

Det fick bli en tur till badkaret...;) Men det är poppis det oxå!!

Storebror sprang ut till sandlådan så fort han vakna imorse;)

Kommentera Mera
Postat av: caroline

Å vilken fin sandlåda, vilken buse som sitter i ;)

2011-06-06 @ 21:39:57
URL: http://egogirlsanddogs.blogg.se/
Postat av: Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar [nybliven fru och gravid igen!]

Vi ska också bygga sandlåda (en ny, vi har en gammal - men den ser ju ut som den gör, haha)



TACK!!!! :) Ja jag vet inte varför de ifrågasätter egentligen, förmodligen för att det är tätt mellan barnen kan jag tro. Men jag kan samtidigt tycka att det faktiskt är upp till oss huruvida vi vill skydda oss eller inte ;)



Kramar

2011-06-06 @ 22:55:13
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0