Sur, sandaler & studentpresent..

Jag och Albin tog tåget till stan (krstd) idag.

Sandaler och studentpresent skulle inhandlas:

Dessa blev det till Albin:)

Stabil och bra börja-gå sandal;)

Presenten tänker jag inte visa idag;)

Hem och hämtade Anton på förskolan!!Nu har han sommarlov fram till augusti.

Hann knappt inom dörren när telefonen ringde-Rektorn på förskolan...
Ville ha besked när Albin ska börja. Och ja ja sa att jag inte kunde ge henne ngt svar idag, pga lite olika omständigheter...

Då säger hon en sak som jag sa till en förskolelärare igår!! Hmm

Då blev jag sur, arg och väldigt besviken...och ni som sett min status på fejjan idag, vet vilket ord jag har idag;)!!!


Men i morgon är det student:)  Lycka, framtid och glädje ska utgöra min dag imorgon!!!


Kommentera Mera
Postat av: Anna å Ebbe

dem sandalerna har ebbe dem är super bra!!! hopaps det löser sig me förskolan!!

=)

2011-06-09 @ 21:07:26
Postat av: Lili

hej

jag har en tävling i min blogg där du kan vinna ica presentkort 250kr:

http://gratishav.blogspot.com/2011/06/tavla-ica-presentkort-hos-mig.html



hoppas du vill vara med.

kram

Lili

2011-06-10 @ 13:45:27
URL: http://www.gratishav.blogspot.com

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0