Fårup Sommerland!!

var nästa stop.

Pizza & pasta blev det för att ladda batterierna inför dagen på Fårup Sommerland

Har enligt säkra källor (mamma) varit här innan då jag satt i sittvagn;) Enligt min källa har sommarlandet växt enormt men det var fint redan då;) Gammalt alltså;)
Så ja det är Nordens äldsta och största!!


Mycket bus och kul hela dagen med karuseller,  klätterställningar, 4D bio, guld vaskning, piratskepp, hoppkuddar...

Stolt som en tupp när körkortet kom
!!

OBS!!Körkortet är endast giltligt i Danmark;)

Anton visade sin bästa sida och tvekade inte en gång för någon karusell:) Annars ska han gärna kolla läget först i en halvtimme..Idag bara sprang han mot nästa karusell;)



Många roliga karuseller!! Men även mycket lekplatser, klätterställningar och annat barnsligt skoj!!

Vädret kunde varit bättre-Kallt, blåsigt och regnigt..:( Men då får man värma sig med något vamt!!


Värmande och barnsligt gott...

Konstigt, sa Anton. Här är ju pirater här oxå:)



Vi vaskar guld!! Vilken apparat...några små korn till en medalj!!WOW


4D biograf med Svampbob Fyrkant:) Extra beröm
till vår presentatör där som rappade och beatboxade:)

På Fårup blev jag imponerad av den fina skog som sommarlandet låg i och miljön inne på landet var underbar-Rent, snyggt, fräscht!! Se själva↓



Den 2 juni öppnar deras AquaPark som har fått 2 nya attraktioner, 1 vatten  ny rutschkana och ett vatten lekland för barnen:)



Fårup Sommerland är verkligen värt ett besök om Ni har vägarna förbi, eller planerar ett besök i Danmark

Kommentera Mera
Postat av: Caroline

Men gud så mycket ni fått se och gjort på några få dagar! Super roligt :) Aqua park skulle till och med jag kunna tänka mig ;) kram

2011-05-19 @ 16:26:35
URL: http://carolineenglund.blogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0