Turgumma:-)

dsc_0181_edit0 (MMS)

Fick frågan igår om jag var en sån som alltid vann?! Ja det är man kanske;) Bloggbussresan, MissDee Halsband, vin, resepresentkort .... Och idag kom en vinst från Tradera!! En lott som nu ska skrapas:) Har letat lite här hemma idag efter en VHK lott som är på rymmen...Kanske vinst där oxå?..Återstår att se om den dyker upp...


Kommentera Mera
Postat av: PetramedAochE

Hur gick det med trissen? Är du miljonär nu ;)



kram

2011-05-25 @ 20:56:44
URL: http://www.PetramedAochE.se
Postat av: ROCK N ROLL MAMMA

visst är det skoj att vinna saker!



var det giraffen från vulli du ville ha? Jag har glömt bort att skicka den, har varit så himlans mkt jobb och skolarbete denna veckan! men jag skickar den såfort jag kan nästa vecka, för på helgen kommer inte posten fram ändå

kramar


Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0