Vilken eftermiddag

både mammorna och barnen fick!!!
På lunchen fick vi reda på att barnen skulle vara i leklandet på eftermiddagen men INTE vi mammor!!??

VI SKULLE TILL ROMULUS!!!


2 underbart sköna timmar på Spa!!

På bilden nere i vänstra hörnet ser Ni några av alla härliga mammor!!
Ingela, Petra, Camilla, PatriciaCarolina och jag!!

Bad i varma pooler och i kalla hyy bara 8grader...
Bastu och ångbastu med dofter, frukt & dryck , solarier och ansiktsbehandling!!!



Verkligen skönt för en mamma!!

Ett tips till Mors-dag som är nästa helg!!
Presentkort på Spa eller andra mamma må bra behandlingar!!

Kommentera Mera
Postat av: Carolina

Du får gärna maila över bilderna där jag är med till min mail när du får möjlighet. :-) (den i badet och den när vi sitter uppradade så fint ;-)) Kram!

2011-05-20 @ 11:36:37
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Emma

Hej vännen. Jodå vi hann precis med tåget. Men oj, vad nervös jag var innan. Hoppas er resa gick bra. Krama om din goa grabb från mig. Kramar

2011-05-21 @ 06:24:35
Postat av: Åsa NYman

Guuu vad underbara bilder! Snacka om avis!!!!!

2011-05-21 @ 23:24:06
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/mamma

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0