pung kläm;)

Lite trötta i dag efter gårdagens 20 års fest!! (Tack Jesper m föräldrar),
 
så när jag skulle hjälpa Anton få upp en krånglig gylf i förmiddags så råkade jag...klämma han på pungen.....AJJJ!!
 
Oopps!! Sorry o förlåt!!
Smärtan gick över snabbt men dock inte hans tankar ang detta....
 
-När jag och .... får barn så kommer barnet ju inte ha ngn hand pga att du klämde min pung , mamma!!!!
 
Oj vad har jag gjort??!! , Och hur vet min son sånt??
 
 
 
 
 
 

Kommentera Mera
Postat av: Anonym

:)

2012-08-04 @ 19:56:16
Postat av: Anonym

:)

Svar: Hhmm undrar vem anonym är....??
Madde

2012-08-04 @ 19:56:21
Postat av: Emlan

Hahha, rolig kommentar!

2012-08-07 @ 12:05:55

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0