GRÖN!!

Medans vi plockade undan, släckte ljus och låste (allt??) tog Anton sig en dusch för han var svettig....(teenie)
 
Upp mot badrummet och sängen, i badrummet som flödade av vatten , särskilt från en handduk vid vasken.??
 
In och fråga Anton vad han gjort??!??!!
 
Det är då en grönprickig son som ligger i sängen,,,,,...-Jag målade koppor!!
 
Ehh jaja och varför det?? - Vet inte men jag försökte tvätta bort dem....
 
Jaja god natt, säger jag mamman som också målade koppor i hans ålder för att slippa skolan- men han har ju sommarlov!! :o
 
 
 
Vet inte om jag skrattade eller grät mig till sömns men vi får nog prata lite om dessa koppor även idag...!!
 
 
 
 

Kommentera Mera

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0