Skolstart!!

Ja i dag  så började min store kille 1:an och min lille på stora avd på förskolan....
 
En dag då det blev separationsångest och tårar...- tur jag hade vattenfast mascara!
Liten kille ledsen över att han inte va stor kille-Nej jag är liten albin åberg♥
 
Min fina försteklickare♥

Dagen gick bra trots lite bristande information från skolhållet- eller är man bara bortskämd från förskoleklass o förskola ....?!?!
 

 
Throwback tuesday
Min första skoldag.
Ha ha så stolt jag var över min rosa Salomon rygga!!
1986.

Kommentera Mera
Postat av: Linda K - House of Klinton

Men gud så söta :) .kram

2013-08-22 @ 09:05:58
URL: http://houseofklinton.com

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0