Änglavakt

Ja i går fick vi verkligen veta att de finns änglar som vaktar och vakar över oss.
Vi blev omkörda av en lastbil och fick vobbel el svaj på husvagnen av vinddraget som bara ökade och ökade...
Joakim gjorde vad han kunde men det var husvagnen som körde bilen.. 
Håll i er barn skrek jag innan husvagnen la sig på sidan och drog runt bilen ett varv. I ganska låg fart tack o lov!! 
Upp o ner- alla ok? frågade j och anton svara och albin va ledsen..
Hängande upp o ner fick jag tag i telefon och ringde 112, min dörr öppnades av lastbilschaufförerna som hjälpte mig ut. 
Mycket folk som stanna
Skakar vill spy.. Filt på barnen, ambulans,  brandkår -gasol, nallar, polis...
Ljungby sjukhus, kollade, hämtade av svärfar, till bilfirman vänta in bärgaren - tömma bil(husnyckel)
Hem
Anton utburen i sin stol.
 
 
Ja vi är alla hela o faktiskt nästan alla saker i husvagnen, 3 ikea koppar åt skogen.. Glykol på lite kläder.. Troligtvis 
skroten av husvagnen ( den var rätt sönderslagen)
 
Men vi är här - vi andas och vi känner och vi bara är...chockade,  ömma o ledsna❤

Kommentera Mera
Postat av: Anonym

Fy för vilken tur ni haft!! Kram

2015-07-31 @ 08:00:30
Postat av: Manilla

Änglar finns❤️

2015-07-31 @ 08:04:49
Postat av: Jossan

Hej!

Men gud va hemskt! Så skönt att det gick bra. Ha en fin dag! Kram kram

2015-08-13 @ 08:51:06
URL: http://blogg.loppi.se/elsasdagbok2013

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0