Nu nalkas våren

En härlig pw i kväll, grönt o soligt och jag gick med ett leende- kände bara lycka




fick en olustig känska när jag gick o lyssna på musik en lista på 500 låtar på shuffle
himlen runt hörnet Lisa Nilsson
en gammal Amazon
Jerry Williams - did i tell you
ted gärdestad himlen är oskyldigt blå

tror där var ngn mening med låtarna -kanske någon som vill visa sig när jag inte vill egentligen.... När jag känner lycka då är det inte mycket som får mig att vända...

Nu nalkas våren
Har ingen att gå med
och du gör precis som du vill
Nu vandrar åren
Har ingen att gå med
Och du vandrar runt som en vind
Precis som du vill


Kommentera Mera

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0