Vintertid.....

Ja nu är det mörkt när man kommer hem, så tråkigt. Vill så gärna få lite dagsljus i mina blå för att orka med vardagen.... får väl promenera på lunchen då...

Jobb, ja just i dag var en ganska bra dag. Hade kontorsmöte och fick en trisslott för att jag lämnat ett förbättrings förslag, som ledningen tyckte va bra,-Haha en sketen trisslott tänker ni nu, men med tanke på att Era skattepengar betalar min lön och lott inom Region Skåne, så ... men det var en nitlott:(
Dock ska de utreda mitt förslag och blir där en vinst pga det så landar nog en viss bonus hos mig;)

Imorgon går färden till regionkontoret i Helsingborg för lite intern kontroll arbete-väldigt upphetsande va?-NOT
Blir en lång dag....

tror att det blir sängen nu för att orka med morgondagen!

Ha en  bra tisdag


Kommentera Mera

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0