Helgen...

gick som vanligt för fort:(

Fick i fredags besök av fam Petersson-Larsson, som kom med vår bilbarnstol, och lite annat smått & gott:) En trevlig eftermiddag, dock med sur Anton....
Fick en jättefin present för att de fått låna bilstolen :)


Body, mössa och napp!

På kvällen följde vi med i till Hässleholm och käkade på Harrys-Supergott o trevligt!! Surpelle fortsatte på kvällen, då han ej skulle åka karuseller...Men alla har vi ju dåliga dagar!!

Lördagen kom min -ingen ork, ont i ryggslutet, svullna fötter, darrningar i händerna och mycket sammandragningar...Men mycket vila gjorde susen för idag har jag kvistlackat panel, bakat pizzabullar, tömt en byrå, tvättat. 

Vi har även möblerat om i sovrummet för allt däruppe hinner inte bli klart innan liten kommer:( och jag vill inte flytta upp innan allt är spacklat, slippat och målat....

Tror bestämt att jag har börjat boa lite smått:)

♥m.




Kommentera Mera

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0