Idag är det ingen vanlig dag för det är

Älsklings födelsedag♥ Stot grattis på 33-årsdagen honey!! Tack för allt du gör för oss♥

Härlig start på födelsedagen, eller inte?  Börja jobba efter 4 veckors semester....


Firade Joakim här igår.
på morgon frågade jag Anton:
-Ska du ge pappa hans paket??
Anton:
-Du menar tröjan?? Den gröna tröjan jag köpte.....

SURPRISE:(

Jag:
-Tur pappa får iaf ett paket som han inte vet om från mig!
Anton:
-Ja grillen.......

SURPRISE:(

Tror inte han ska få följa med och handla presenter nästa gång....

På kvällen hade vi kalas med smörgårstårta och fika.

♥m.

Kommentera Mera
Postat av: Kajsa

Ha ha barn är härlig. Theo avslöjade också sin present som han köpt till mig innan det va dags. Han sa bara att han köpt bokstäver och jag fattade ingenting, förrän jag öppnade paketet och där va svarta bokstäver med ordet "Kram".



2010-08-10 @ 13:37:14
URL: http://parlugglan.blogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0