Väska

Blev en tur till Eko idag, då jag skulle handla lite smått och gott... Hade tänkt att det skulle bli ett besök på Gittes tygkälla men glömt kolla öppetider, va där kl 10 och öppna ej från 13:(

Köpte lite saker som ska packas i den där BB-väskan....

*Lypsyl
*Bindor
*Amningsinlägg
*Mini hårspray
*Tandkräm o tandborste

Lite annorlunda denna gång, eftersom jag har lite mer tid på mig än när Anton hastigt och lustigt kom till världen med akutsnitt. Då fick jag ingenting med mig...

På hemvägen svängde jag inom Babyland och hittade en ny skötväska.


Stor, rymlig och bra med fack.

Ge mig gärna tips på vad som ska packas ner i BB-väskan!!!

♥m.





Kommentera Mera
Postat av: Maria

Packa ner en toalettrulle BB´s toapapper är som sandpapper!

2010-08-18 @ 22:27:46
Postat av: Anna

Jag som tvättat din brio skötväska =)



* Kamera och laddare

* Bra tidning (de sover ju ganska så mycket i början)

* Choklad, coca-cola och dexosol

* Tjocktröja

* Schampo och duschkräm som luktar gott.

* Hårsnodd/klämmor

Kläder till den lill

* Blöjor

o.s.v.

2010-08-19 @ 09:47:58
URL: http://enrallybrudsbekannelser.webblogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0