En vecka till julafton

och julklapparna börjar bli klara, tror jag iaf;) Va i väg i går med bägge pojkarna och med min förkylning...Full snöstorm och kaos som vanligt...

Men hela dagen spenderades med shopping och som vanligt när jag ska handla julklappar hittas mycket till mig själv;)
Bla dessa söta burkar som passa så bra in på min dammhylla;) i köket!!


Saffransskorpor och skumtomtar :D MUMS!!

Julklapp till Albin..svårt men någon klapp ville vi köpa till honom! Spanat på nätet och httade en shop med fina leksaker från bla Jabadabado.
Och det fanns en live affär i Kristianstad!!:) Jättefina leksaker, mycket i trä för prinsar & prinsessor♥
Lekvira

Denna blev det till Albin:)



I eftermiddag ska jag och mina tomtenissar köra till Brio i Osby, för lite lek, tomtebesök och outlet och träffa 2 andra nissar:D




Väntar FORTFARANDE på mina julkort som beställdes den 8 dec och skickades ifrån ICA foto den 9 dec!! Ja, ja vad är en bal på slottet??...
j*vla posten!!
Men tur att det är en vecka kvar till julafton och bättre med sena julkort än inga alls:)


M

Kommentera Mera
Postat av: anna

Mina foto skickades den 7 dec, kom fram i måndags den 13:e. Fattade det som att de skickas från Tyskland.

2010-12-17 @ 12:20:22

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0