Underbara ungar!!

Även om Anton haft en tuff höst med mycket omställningar-storebror, dela mamma o pappa med Albin, inte få vara på dagis så mycke, trots, humörsvängningar och hyss, så känner jag att han nu är på väg tillbaka till den underbara kille han är!! Och det är så HÄRLIGT.

Idag har vi myst massor när han kom hem från pulkaturen med kusinerna:) Så härligt med egentid bara han och jag när lillebror sover.

Satt i mitt knä och tog tag i min tröja och tog sig en titt innanför..
-vad gör du? frågade jag..
-Jag bara kollar så tuttarna inte läcker!!!! :D

Pratade om att min mormor är gammal och ligger på sjukhus med hjärtproblem.
Anton- Jag vill aldrig att du dör mamma och pappa får inte heller dö, för då blir det inte färdigt däruppe!!!

 
Fick frågan häromdan om man kan älska sina barn lika mycket???
Ja visst kan man det men samtidigt är kärlek något för mig som växer med tiden och därför är nog min kärlek större till Anton. Men detta pga att man har en relation till honom 4.5 år tillbaka och den kärleken är stark.
Nu tror Ni väl att att jag inte älskar Albin.. självklart älskar jag Albin men den kärleken är ny och späd men den växer dag för dag...och om fyra år är den lika stark som Antons♥

Gud va djup jag blev nu då...
Ni med flera barn- hur känner Ni???

M

Kommentera Mera
Postat av: Kajsa

Åhh gulliga barn, det är mycket som snurrar i hjärnkontoret.



Att älska sina barn lika mycket är inga problem. Kärlek är inget man delar på utan den finns det hur mycket som helst utav. Men jag förstår vad du menar att kärleken till Anton är annorlunda, tror alltid det kommer att vara det med den förstfödde även om man älskar båda lika mycket



2010-12-03 @ 09:31:52
URL: http://parlugglan.blogg.se/
Postat av: Anna

Självklart älskar man sina barn, men som du säljer, på lite olika sätt...



Härliga kommentarer från en härlig kille =)

Ses imorgon!!

2010-12-03 @ 10:23:07
URL: http://enrallybrudsbekannelser.webblogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0