Helgen som var..

blev mycket lugn, då vi kämpade för att Anton skulle bli av med sin ögoninflammation, vilket han också blev:)
I lördags morse när vi skulle äta frukost, så ville han varken ha macka,gröt eller Yoggi. Nej han gick till skåpet och plockade fram våffeljärnet!! Han skulle ha våfflor till frukost för som han sa-det är bra när man har ont i ögat!!!
Och som den snälla mamman man är så fick han så klart våfflor till frukost.... Så om det är tack vare ögondroppar eller våfflor som han är frisk det vet jag inte, men skönt är det iallafall!

Söndagen ägnade jag åt att sy, ja ni läser rätt, JAG sydde själv... Brukar ju annars anlita min sömmmerska så fort det handlar om tyg och trådar.(Mamma♥)

En dyna till bänken i hallen blev det. Mycket nöjd då det ser bättre ut än med ded gamla filten...



Bättre eller hur??


Kvällen avslutades med film -Sommaren med Göran. Ganska rolig film men ingen höjdare, dock vissa höjdpunkter som Anne Ahl och hoppas du får kuk i helgen....Nog fel påT9;)


Idag har naglarna blivit fixade och brorsdottern som vi är faddrar åt fyller 5 år. Grattis Frida!!

I morgon är det Me&I och nya kollektionen som hägrar!
♥m.


Kommentera Mera
Postat av: caroline

Blev fint =) så gott de hade varit med våfflor.. yummi=)

2010-02-02 @ 20:39:56
URL: http://carolineenglund.blogg.se/
Postat av: Anna

Va skönt att det gick över snabbt.

Jag följer gärna med imorgon på Meandi om det är ok?

Kram

2010-02-02 @ 21:42:12
URL: http://enrallybrudsbekannelser.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag är säker på att det är våfflorna som gjort susen...=)

2010-02-03 @ 06:16:09
URL: http://radeklev.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Mycket bättre på bänken, riktigt najs. Skönt att Anton är frisk igen. Måns mår mycket bättre idag men själv har man ont i halsen. Men det botar jag ikväll med lite shopping, ses sen

2010-02-03 @ 09:27:32
Postat av: Manilla

Det blev jättefint! Ses i kväll :)

2010-02-03 @ 09:28:41
URL: http://[email protected]

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0