Är så trött

på all denna vab...urinvägsinfektionen är nu avlöst av ögoninflammation, suck!! Så idag var det min tur att vara hemma. Antons ögon har redan blivit mycket bättre, dock behövdes de tvättas i morse då de klibbat igen över natten.
Idag tog vi en tur till Hässleholm då jag behövde till fotografen för nytt kort, så jag kan förnya mitt körkort.
Blev även lite shopping så klart och lunch på stan för oss. Hittade en kofta och en tunika på rea-nice!!
Stannade på vägen hem hos möbelaffären för att hämta hem Antons sitsäck som han fick i julklapp, som kom först nu...

I posten låg en väldigt rolig inbjudan:)

Ha en trevlig helg!
Nu ska vi ha fredagsmys

♥m.





Kommentera Mera

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0