spegel spegel

på väggen där säg mig vad som händer???


För jag mår ganska bra men frågan är om den lill* i magen gör det?? Då alla prover hos BM är totalt körda i botten.... Längtar faktiskt inte till midsommar i morgon utan till nästa vecka med provsvar, läkarbesök och UL. Kommer bli en lång helg...


Va i Ullared härom dagen på shopping tur. Hittade lite till oss alla och lite presenter.
Detta till liten:

Barbapapa sängkläder till korgen och grått med elefanter/lejon till vagnen, barbapapa snuttefilt och lillasyster/-bror body.
Måste göra en inventering på vad som finns här hemma och vad som ska handlas nytt.


Tänkte försöka mig på att måla naglarna men där är ett stort problem!!!



För jag snackar givetvis om tånaglarna;)

I eftermiddag finns vi på frillan!!

♥m.

Kommentera Mera

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0