BB

I dag har jag varit på besök hos min vän Caroline på BB, eftersom hon hastigt och lustigt blev inlagd igår pga av en bebis som vill ut för tidigt...
Fick fruktansvärda flasbacks.. exakt 4 år sedan jag fick barn alldeles för tidigt. Denna enorma chock och rädsla som finns. Tycker hon är stark som går igenom detta själv. Ja själv är hon inte men pappan saknas.... Mina tankar finns hos dig vännen!!

I morgon eftermiddag blir det bad med familjen i Kristianstad:) fick bara ansa vinterpälsen i duschen;)

Imorgon är det Annas och Erics födelsedag-Grattis säger vi!!

m.


Kommentera Mera
Postat av: Manilla

Vilken underbar vän du är!!! Hon har tur som har dig!!!



Ansa!!! Den va bra!!! ;)



Kram

2010-03-11 @ 22:38:43
URL: http://manillacarlsson.blogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0