Härliga söndag!!

Varit duktig idag - Har tvättat och städat bilen:) Behövdes verkligen.... Skönt att ha det gjort, kanske ett försök att tvätta bort vintern?!

I eftermiddas har det varit handbollsträff för gamla damlagsspelare:) Jättekul, mycket skratt , minnen och tragg och mycket god smörgåstårta:) Ja vi tittade faktiskt på både en dam o en herr match oxå, vinst i bägge:)

Har även hämtat ett paket som jag nästan glömt bort...
Innehöll mest mammakläder från H&M.
Några smakprov:




När jag väntade Anton hade jag mammakläder i fyra nyanser av brunt och det vill jag inte ha när det är vår/sommar.

♥m.




Kommentera Mera
Postat av: caroline

Fina kläder =) jag skulle behöva något som passar en badboll med ben !!

2010-03-22 @ 00:22:20
URL: http://carolineenglund.blogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0