2 barns

livet är ingen dans på rosor-tyvärr har livet med små ljusblåa moln inte riktigt infunnit sig ännu....

Dåligt samvete, trots och test, ont, hormoner, gråt, mjölkstockning och sömnbrist gör att jag inte har ork att uppdatera så ofta. Så håll tillgodo med det lilla ni får här på bloggen:(
Förlosningsberättelse kommer.....tror jag iaf...

M

Kommentera Mera
Postat av: Kajsa

Gör som jag ta en paus, ibland kan det bli för mycket. Känn i allafall ingen press med att behöva uppdatera. Jag får så dåligt samvete när jag sitter vid datorn för mycket. Det är ju viktigare att ta hand om sina barn, eller hur. Men vi ser fram emot en berättelse, alltid kul. Särskilt eftersom du fick köra den riktiga varianten denna gången....



Kram

2010-09-16 @ 11:12:35
URL: http://parlugglan.blogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0