Vatten...

Fick en annorlunda start igår då jag stod i köket kl 06,30 och rätt som det var så började det rinna längs bena på mig...jaha där gick vattnet tänkte jag. Toa och sen in i tvättstugan och på med nya trosor, och hämtade städgrejor. Började städa efter mig i köket och in i tvättstugan igen och då kommer det ännu mer på golvet!! Ett mindre Niagrafall kändes det som... 

Man kanske skulle ringa Fl eftersom jag inte hade några starka och regelbundna värkar...
Avvakta blev svaret och se om det kommer igång annars koll kl 13,00.
Inget hände, gick o la mig och sov igen.

Och på kollen blev vi hemskickade igen då de inte tyckte det var någon fara, men jag var välkommen dit snart igen;)

Natten har varit lugn, värre nu på förmiddagen då jag sprungit med tvätt och plockat...
Men snart så kommer h*n nog till oss:)


M

Kommentera Mera
Postat av: MAnill

2010-09-02 @ 15:04:45
Postat av: Manilla

Snart!!! :)

2010-09-02 @ 15:05:25
Postat av: Anna

spääande =)

2010-09-02 @ 15:36:02
URL: http://enrallybrudsbekannelser.webblogg.se/
Postat av: Kajsa

Åhhh va roligt. Följer dig med spänning

2010-09-03 @ 10:12:06
URL: http://parlugglan.blogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0