Vanish

Jag är ju Buzzador??Vad är nu det??- Jo man får prova produkter och buzza dessa produkter för sina vänner!!

Har buzzat för nappar, babyschampo, barnmat och babykräm innan... Men nu är det dax för Vanish

Häromdan fick jag hem produkterna:


Innehåll: 1 rosa burk Oxi action pulver, 1 vit burk crystal white pulver, 1 burk extra hygiene pulver, 1 flaska Oxi acton gel, 1 flaska crystal white gel, 1 flaska förbehandlarspray, 1 flaska fläckbortagnings sppray för Matta & soffa och 10 påsar Oxi action pulver.
Alla produkter är Svanenmärkta och rekommenderas av Astma & Allergiförbundet:)


Tvätt som skulle tvättas och givetvis med fläckar på... Så  varför inte prova några av produkterna;)

Byxor med gräsfläckar:


Tog Vanish Oxi action Gel på byxorna och skrubba lite lätt


Sen ska man vänta max 10 min innan plagget tvättas...och under tiden tog vi en tröja:

med MÅÅÅNGA fläckar på..
Här testar vi den färdiga förbehandlarsprayet:


Bara att spraya på och låta verka lite innan den åker in i maskinen...

Eftersom där i maskinen var fler kläder med småfläckar på slängde jag in en burk med Oxi action gel- bara för att vara på säkra sidan...funkar ju både som förbehandlare och direkt i maskinen:)
Körde fläckprogrammet på tvättmaskinen och 40°

Resultatet:



Vi säger farväl till fläckar här hemma:)


Kommentera Mera
Postat av: Kajsa

Åhh det hade jag också velat buzza, medelfreak som jag är!

2011-08-30 @ 11:28:48
URL: http://parlugglan.blogg.se/
Postat av: jonas

Vad ska du med vanish till, du har ju galltvål!!!

2011-08-30 @ 15:51:01

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0