en liten diss

får det nog bli, även om jag lovat mig själv att försöka se allt med positiva ögon!!


Att komma till förskolan och mötas av ens barn, som kommer springandes in i ens famn är underbart♥ Att möta glädjen i deras ögon och man nästan känner av deras saknad-underbart


Att sen får höra att barnet (Anton) inte mått bra och varit hängig och inte ätit ngt under dagen gör mig ledsen...

Maginfluensa tär på alla, även vuxna. Vi har varit hemma längre än vad vi behövt, han har ätit, gjort nr 2 ordentligt.  Han har dock sovit dåligt natten mellan ons-tors. Var rädd på morgonen för han ville inte kräkas på förskolan....
Tänker inte försvara mig mer för jag ser MITT barns bästa alltid!!!

Därför blir jag ledsen och besviken när man bara är ett telefonsamtal bort....


Kommentera Mera
Postat av: Kajsa

Håller med dig. Jag har bett mina pedagoger att ringa om barnen inte är allerta. Man behöver inte ha feber för att känna sig kass. Usch hoppas att han mår bättre.

2011-12-02 @ 15:28:46
URL: http://parlugglan.blogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0