Året 2010

Hittade en lista hos Rallybruden som jag lånar!

Vad gjorde du under 2010 om du aldrig gjort förrut

Var gravid i 40 veckor!

Badade i mitt EGNA badkar i nya badrummet!
Blev tvungen att tåla sprutor då jag tog mycket blodprover, sprutor och stick i fingert
:(men det gick bra!!

Vad skulle du vilja ha 2011 som du saknade 2010?

Mer plats och ett eget sovrum, men det är på god väg:)



Vilket datum kommer du att minnas, och varför?

10 september, dagen då Albin kom till världen♥


Vart tog de mesta av dina pengar vägen ?

Renoveringen av huset och till barnen!

Vilken låt kommer alltid påminna dig om 2010??

Manboy med Eric Saade (eller med Anton.....)

Vad ångrar du under 2010?

Inget.

Blev du kär under 2010?
 
Ja självklart i Albin♥ och kärare i min sambo♥ efter allt han gör för vår familj.

Oxå nykär i min kaffemaskin;)

Vad gjorde du på din födelsedag?

Firade jag hemma i soffan med att titta när Charlotte Kalla tog OS guld, fick blommor och en ny kamera!!

Hur skulle du beskr.iva din klädstil under 2010?

Mammakläder!

Vad ser du framemot år 2011

Att ovanvåningen blir klar.
Att trädgården och utsidan av huset blir klart.
Barnens utveckling, Anton 5 år och Albins första år.
Vara ledig under VÅR och SOMMAR :)
Vår eventuella utlandssemester!!




Hoppas att alla är pigga och glada i dag och inte lider av maginfluensa, migrän och feber, på latin heter detta idag BAKFYLLA ;D
Några nyårslöften?


M

Kommentera Mera
Postat av: caroline

Ja vart har detta året tagit vägen tro?? Men visst har det hänt en del både för dej å mej =) kram

2011-01-02 @ 21:53:31
URL: http://carolineenglund.blogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0