En slappe lördag

ja för min del iaf:) Gubben sliter och spacklar som vanligt...så duktig!!

Började dagen vid 07.15 när Albin ville ha mat! Ovanligt tidigt för att vara honom...
Gjorde vid mig och gick in och handlade frallor till resten av familjen och begav mig till Tyringe. Där det var babysims inskrivning idag. Först till kvarn fick plats...dock blivit förvarnad att man skulle vara där innan 9 för att få plats, kom 8.45 fick plats 21 av 30... Dåligt system..Men glad att vi får bada:)

Hem till en rastlös Anton..Hm vad ska jag hitta på med han idag då??? Åh vips kom bror, som skulle och bada med sina flickor och Anton hängde GÄRNA på:)

Tog en promenad trots ömma benhinnor och fick både kaffe och ett glas rött;)

Hem och gjorde tacos till badgänget som stannade på mat och handboll:)trevligt med svensk husmanskost;)
En lagom lördag med en lagom blandnig av nytta&nöje!! 

Sitter och funderar på vad morgondagen ska innehålla.. Blir nog ett besök i Djurröd med barnen hos deras gammelfarmor, då gammelfarfar åter är inne på sjukhuset:(

Skulle även vilja en åka en runda till min mormor då vi nog inte har henne kvar så länge till..., men det får nog vänta till på måndag!

M


Nehe nu ska jag spana in garderobsinredning innan sängen kallar på mig.....






Kommentera Mera
Postat av: caroline

Å så bra att ni fick en plats =) Låter som en skön dag med lite av varje.. kram

2011-01-23 @ 00:36:11
URL: http://carolinenglund.blogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0