en vanlig måndag

och jag spenderade lite julklappspengar på en:


Ja symaskin....hm Madde sy nja?? Inte jättebra, men jag kan ju inte ha min sömmerska(mamma) till allt jag vill sy för tillfället...
Nya kuddar, nya gardiner till köket...och sen kommer det snart många rum till som behöver gardiner:)

Kom aldrig riktigt överens med min syslöjdslärare
efter att hon kallat mig slyna och jag henne örtenfitta( hon heter Örtenberg i efternamn...) men jag fick en 3:a i betyg iaf ;O

En billig en blev det iaf, men den verkar bra och lättanvänd:)) kan behövas.. Även om den har 24 program!!
Känns väldigt vuxet med egen symaskin...??

Blev även en leksak till sambon:) WII!! som även jag och Anton tycker är väldigt KUL!!

Lite jobbigt att ha ont i vänster armen bara...Mycket Voltaren...

M


Kommentera Mera

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0