En vanlig tisdag..

har det varit idag, med så ljusglimtar ändå;)

Har haft kontorsarbete här hemma idag vid köksbordet, Albin var kontorschef och övervakade mitt sorterande noggrant;) Nytt år o nya pärmar...

Hämtade Anton tidigare idag då han skulle börja på kyrkans barntimmar i em. Jag och Albin tog vagnen och promenerade i byn på lite ärrende. Vädret var surt så vi gick till svägerskan på en kopp kaffe ist;)

Trodde nog att jag skulle få besök av en MOPPE idag...men ser mörkt ut...Men GRATTIS iaf Hampus till ditt moppe kort:) Kör försiktigt o skjutsa inte J för mycket;))

 


Kommentera Mera
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

sv: Ja det har du verkligen rätt i. Vårgrejer överallt. I värsta fall får det bli en råsa plastsak från Maxi som var på halva priset såg jag nu. haha...Vilken "håla" håller du till i då?;)

2011-01-25 @ 20:32:47
URL: http://anouk.blogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0