När min käre sambo ska

laga mat brukar det sluta i 85310 eller resturangbesök;) 
Men jag klagar inte!! Älskar spontanitet...+ lite mer tid att fixa till sig ibl...

Men någon resturang bidde det inte...Utan något så exotiskt som McDonald`s-been there done that om man säger så;)
Anton bestämde...suck(*längtar efter resturangbesök utan barn)
Efteråt blev det minigolf i Åhus och efterrätt på Otto`s!!

En trevlig kväll som avslutades på campingen.

Idag har projekt tvättstuga stått på todo listan...ett ont måste.

Dock har vi haft många pauser då det varit varmt och klibbigt även i dag. Bla för:



VATTENKRIG

Anton och hans kusin började stänka och skvätta på mig och J ... hmmm kul att leka tänkte jag och tog vattenslangen:D
skulle jag nog inte gjort -slutade med att jag badade med kläderna på!!! Men barnen skrek av lycka:) Och torra kläder fanns ju i tvättstugan;D








Kommentera Mera

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0