Sjusovar dagen....

Är det idag enligt tidningen...Ngn gammal kyrklig tradition. Vet inte om det var därför jag somna om som en stock efter att varit uppe och gett Albin välling...??
Men sov gjorde jag till 10.45!!- loooong time ago...

Plock, städ och tvätt inan vi begav oss hem till vännerna, där vi tillbringat em/kväll!! Och idag har ju faktiskt SOLEN värmt oss:)-loong time ago...

Så härligt att sitta ute, grilla, lekandes barn i trädgården, sipprandes på long drinks!! MYS MYS!
Blev en ljuvlig sommarkväll.

Hann knappt in genom dörren förrän telefonen pep från Rallybruden- Grattis till skorna från Vincent!!!

Åh visst hade jag vunnit:) Ett par valfria skor från rean!! Egogirl kallar mig turgumma och jag börjar nog hålla med...


Kanske dessa till lillebror??


Eller ett par coola Hummel dojjor-till storebror!!

Får nog åka in snart och kolla in vad som finns kvar...

En bra dag helt enkelt!!

Kommentera Mera
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Härligt med sovmorgon! Grattis till din fina vinst :)

2011-07-27 @ 23:14:26
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: caroline

Till lillebror tycker jag =) dom var fina! Skön dag låter det som =) Grattis än en gång till vinsten =) kram

2011-07-28 @ 12:20:17
URL: http://egogirlsanddogs.blogg.se/
Postat av: Emelie

sju sovardagen? hum..för mig betyder det nog,varit uppe 7 ggr inatt eller, sovit max 7 min i sträck eller ingen sömn alls efter 7! Livet är härligt! Skönt att du fått sova iaf, (avis..)

Puss puss ;)

2011-07-28 @ 14:21:35
Postat av: Emelie

Grattis till finfina vinsten, de har så mycket fint! Kram

2011-07-28 @ 22:15:41
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0