ursäkta

mitt kräk över allt i mitt förra inlägg...

Idag har det varit betydligt bättre för min del!! dock har Albin fortfarande ont, det märks på hans rutiner som är helt rubbade...sover smårundor-vaknar ledsen och trött...

Men blir det inte bättre innan fredag-så SKA han ha penicilin innan helgen!!

Vi fick fika besök av grannen och sambons kusin J:) Trevligt!

Bjöd även in J på middag-grillat förstås-och de var nog bättre än nudlar;)

Anton tog sin väska och hängde med sin farfar till Åhus:) -vilket ger mig lite andrum imorgon!!skönt, samtidigt som man saknar han....

Tog en promenad nu ikväll, man vill knappt gå in när det är sådana härliga sommarkvällar-LOVELY


Min fina Anton. Bild från i lördags då vi fick skyla medan åskan drog förbi minigolfbanan.

♥ Min lilla vilding.

Kommentera Mera
Postat av: Fnulan

Vilka GOA bilder =) Fina!!

Boende i skåne? Då måste du ju va med på Loppi eventet som jag gör reklam för!!! Världens grej ju!



Kram

2011-07-06 @ 08:36:41
URL: http://Fnulan.se
Postat av: Fnulan

Man får faktiskt skriva vad man vill i sin blogg =)=)=)

Vad kul att du vill hänga med, men vi måste vara många så tipsa gärna!



Kram

2011-07-06 @ 22:09:44
URL: http://www.fnulan.se

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0