vilken start

på denna måndag....

Albin vakna lite efter sju, fick ,välling och ny blöja, precis som vanligt och sen brukar vi mysa i tv-rummet en stund. Men inte idag...

Skrik, gnäll, skrik, gnäll....Ville inte va i famnen, i sängen eller på golvet...Bara bli buren!!  Hmm kanske lite feber...Skrek ännu högre när jag försökte röra hans öra....:(

kl 9 ringde min telefon, bortglömd tid??-nej bara en trött vän:)tom dubbeltrött- hon behöver oxå semester;)

Anton vakna, då gav jag upp!!! Räckte inte till som mamma:( (snacka om att man känner sig misslyckad..) Undrar hur de som har 10 gör???

Ringde hem sambon och tog Albin till VC...

Röd på trumhinnorna - dock inte tillräckligt för penicilin... Använd nässpray och alvedon!!!

Han har ju ont...bara och vänta och härda ut tills det är tillräckligt rött då...

Nu ikväll har Anton haft ett ryck , skrikit och haft sig:( SUCK ...In i sängen tils han lugnat sig och bett om förlåtelse till oss alla....

Helt slut....Brukar inte gnälla men just nu längtar jag efter egentid....Hur många dagars semester får man som föräldraledig??  Och varför heter det föräldraledig....??

Kommentera Mera
Postat av: Manilla

Snart dags för en Cosmo afton hör jag! ;) kram kram

2011-07-05 @ 18:31:05
Postat av: Emelie

Du är en duktig och lugn mamma! Glöm inte det. Det är nog inget konstigt att känna sig otillräcklig ibland. Det kommer bättre tider;) Jag och Eddie kommer och hälsar på er en dag i sommar. Saxen kan jag ta med till Anton! Kram

2011-07-05 @ 20:16:03

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0